Šola v naravi Čatež 2022

20/06/2022
24. 6. 2022 – 5. dan

Vsega lepega je enkrat konec. Prihajamo domov.

Predviden prihod v Vuzenico ob 15.30 – 15. 45.

23. 6. 2022 – 4. dan

Današnji dan je bil poseben dan za našo sošolko Laro, ki je praznovala rojstni dan. Zato smo ji zapeli in ji pripravili sladko presenečenje. V bazenih smo se igrali razne vodne igre skupaj z učitelji, popoldne pa smo imeli ocenjevanje znanja plavanja.

Zvečer so nam učitelji pripravili gusarski zaključek in nam podelili priznanja ter nagrade.
22. 6. 2022 – 3. dan

Danes smo bili veseli posebnega obiska. Obiskali sta nas učiteljica Ana Luršak in gospa ravnateljica. dr. Mojca Hrastelj Brelih. V bazenih smo utrjevali različne tehnike plavanja.
Ogledali smo si tudi Kostanjeviško jamo, ki nas je navdušila s svojimi čudovitimi kapniki.

21. 6. 2022 – 2. dan

Današnji dan smo v bazenih vadili različne tehnike plavanja. Učitelji so bili veseli našega dobrega in zavzetega sodelovanja. Prav tako smo se igrali različne vodne igre in se vozili po toboganih. Obiskali smo tudi lovski muzej Polovič, ki predstavlja edinstveno zasebno zbirko, kjer smo lahko opazovali živali afriške divjine, slovenskih gozdov in severnoameriške stepe.

20. 6. 2022 – 1. dan

Po kosilu smo se odpravili na plavanje, kjer smo se najprej razdelili v skupine. Nato pa smo pridno začeli vaditi plavanje. Igrali smo se različne igre in se zelo zabavali. Po večerji pa smo odšli na sprehod do razglednega stolpa ter si ogledali še Gusarski zaliv. Utrujeni od prvega dneva smo hitro zaspali.

20. 6. 2022 – Prihod v Čatež

Sporočamo vam, da smo varno prispeli v šolo v naravi v Čatež. Se že veselimo novih dogodivščin!