CČOD Škorpijon – 2022

23/05/2022

3. dan

Zadnji dopoldan na CŠOD-u Škorpijon bo namenjen spoznavanju kmetije ter jahanju konj.
Po kosilu se bomo odpravili proti OŠ Vuzenica, kjer bomo predvidoma ob 13.30 uri.

2. dan

Za nami je dan poln novih doživetij. Po zajtrku smo se odpravili na pohod. Osvojili smo Žavcarjev vrh, 915 n. v. Na poti do vrha smo si ogledali staro hišo, ki je bila grajena iz kamna in lesa, pobarvana pa z apnom. Imela je tudi lesen gang.

Ko smo se vrnili, smo se na igrišču igrali team building igre. Sledilo je kosilo in kratek počitek.
Popoldan smo preživeli v gozdu, kjer smo se učili preživeti v naravi, postaviti bivake.

Po večerji smo se zbrali ob tabornem ognju in pekli twister. Zadnjo noč na domu Škorpijon smo zaključili s pižama zabavo. Utrujeni in polni novih dogodivščin so učenci zaspali ob branju pravljic.

1. dan

Za nami je prvi dan pouka v naravi. Z učenci smo se najprej namestili po sobah in si pripravili postelje. Sledil je ogled doma CŠOD Škorpijon. Nato smo odšli na kosilo. Po kosilu je sledil kratek počitek, nato pa pouk v naravi.

Z učenci smo odšli v gozd, kjer so postali gozdni detektivi. Zaznavali so gozd s čutili. Nato so si po skupinah napravili gozdni poligon, ki so ga na koncu v celoti tudi preizkusili.

Sledilo je spoznavanje drugega življenjskega okolja, spoznavanje travnika. Učenci so travnik spoznali preko raziskovalnih nalog. Z lupo so opazovali živali, razvrščali cvetlice po barvah, barvali z naravnimi barvami – cvetnimi listi, sestavljali slike … Bilo jim je zanimivo in doživeto.

Sledila je večerja. Po večerji pa smo se sprehodili do slovensko – avstrijske meje, kjer smo na poti opazovali krmišče za živali ter si nato ogledali mejni kamen. Učenci so bili veseli, ko so z eno nogo stali v Sloveniji, z drugo pa v Avstriji.

Ko smo se vrnili, so se učenci igrali razne družabne igre na prostem.

Dan poln novih doživetij smo zaključili z branjem pravljic, ki so jih ponesle v sladek spanec.

Zapisali: Ines Planinšič in Zofija Ošlak

1. dan – prihod:
Spoštovani starši.

Sporočamo vam, da smo varno prispeli na cilj.
Sedaj pa gremo novim dogodivščinam naproti.