Čatež

19/06/2023
Prihod domov
Prihajamo domov. Zaradi razmer na cesti bo naš prihod domov okrog 15.45.

Čatež 4. dan

V bazenih smo se igrali razne vodne igre skupaj z učitelji. Po kosilu smo si kupili spominke. Popoldne pa smo se pripravljali za zaključno testiranje, ki nas čaka.

Zvečer smo se zapeljali z brodom čez Savo. Za zaključek dneva pa smo se nagradili še s sladoledom. Preživeli smo čudovit dan.

Čatež 3. dan
Že zjutraj smo se dogovorili, da bomo še posebej pozorni na zaščito kože pred soncem in smo v bazenih bili krajši čas, ampak smo vseeno zelo uživali. Obiskali smo tudi lovski muzej Polovič, ki predstavlja edinstveno zasebno zbirko, kjer smo lahko opazovali živali afriške divjine, slovenskih gozdov in severnoameriške stepe.

2. dan
Današnji dan smo v bazenih vadili različne tehnike plavanja. Učitelji so bili veseli našega dobrega in zavzetega sodelovanja. Prav tako smo se igrali različne vodne igre in se vozili po toboganih. Obiskali smo tudi Kostanjeviško jamo, ki nas je navdušila s svojo lepoto. Utrujeni od vseh dogodivščin smo sladko zaspali.

1. dan

Po kosilu smo se odpravili na bazene, kjer smo se najprej razdelili v skupine. Nato pa smo začeli vaditi plavanje. Spoznali smo različne igre v vodi in se zelo zabavali. Po večerji smo odšli na sprehod do razglednega stolpa ter si ogledali še Gusarski zaliv. Na sprehodu smo srečali tudi družino labodov. Utrujeni od prvega dneva smo hitro zaspali.
Srečno prispeli.

Komaj čakamo na nove dogodivščine.