
ZABAVNO PROGRAMIRANJE Z mTiny ROBOTKOM
Učenci so se na drugi delavnici, RIN 2. razred, projekt Inovativna pedagogika 5.0, preizkusili v vlogi mladih programerjev.
V okviru dejavnosti so skozi igro in ustvarjanje spoznavali osnove računalniškega mišljenja. Dejavnosti smo pričeli z ustvarjanjem slik v pixel art tehniki, preko katere so učenci spoznali, kako računalnik vidi slike kot mrežo kvadratkov.
Sledil je del, ki so se ga učenci najbolj veselili, to je bilo delo z robotkom mTiny. Najprej smo si skupaj pogledali, kaj vključuje komplet in kako se z njim rokuje. Tako smo podrobneje spoznali robota pando, kontrolno palico, interaktivne zemljevide in kodirne kartice. Učenci so navdušeno ustvarjali poti, reševali naloge, sodelovali v parih in skupinah ter si celo izmišljali zgodbe, po katerih se je robotek premikal. Ob tem so vadili svoje logično razmišljanje in spretnosti reševanja problemov z interaktivnimi lekcijami brez zaslona, razvitih za posebne potrebe mladih nadobudnežev.
Učenci so ob koncu delavnice povedali, da so skozi naloge razmišljali kot »računalnik«, sodelovali in uživali ob vsakem uspehu robota. Tudi sama bi delo z robotom mTiny ocenila kot zelo uspešno. Učenci so z svet tehnologije in programiranja na njim prijazen, igriv in ustvarjalen način.
Zapisala: Andreja Švajger