Vrtec Vuzenica

Vrtec Vuzenica

[ E-dokumenti VRTEC ] [ JEDILNIK ]  [ OBJAVE ]

Spoštovani starši, dragi otroci, cenjeni sodelavci!

Pred vami je spletna stran vrtca Vuzenica, s katero vam želimo predstaviti organiziranost našega vrtca, vrste programov, ki jih izvajamo, in vam posredovati informacije, ki so pomembne ob vključitvi vašega otroka v vrtec.

NEKOČ … NEKJE …

Nekoč … nekje … živeli so ljudje, ki ni bilo jih strah stakniti svojih modrih glav ter zavihati rokavov. Zbrali so pogum ter pričeli pisati zgodovino našega raja. Ja, raja tukaj na hribčku, kjer se zadržujejo OTROCI. In ta hribček se imenuje vrtec pri OŠ Vuzenica iz katerega se že 40 let slišijo najlepši zvoki – otroški glasovi …

Zavedam se, da vrtec ne more živeti od spominov in tradicije, pač pa je pot do novih uspehov tlakovana s trdim in sistematičnim delom ter vzgajanjem vseh otrok, zaposlenih in staršev. Vrtec je kot živ organizem, ki raste in se razvija; ustvarjajo pa ga generacije in generacije vzgojiteljev, sodelavcev in otrok.

Ker je letošnje leto prav posebno za naš vrtec, si želimo ustvarjalnega sodelovanja z vašimi otroki, konstruktivnega sodelovanja s starši ter lokalno skupnostjo pri oblikovanju našega programa, ker verjamem, da boste znali prisluhniti našim idejam in ciljem.

Da bomo letošnje leto zaključili z našo vizijo vrtca:
USPEŠNI, ZADOVOLJNI, ZDRAVI OTROCI, DELAVCI IN STARŠI bomo medse povabili tudi te ljudi od nekoč … nekje …

Andreja KUHAR, dipl. vzg.
pomočnica ravnateljice za vrtec

 

AKTUALNE OBJAVE

  • Zaključna prireditev vrtca
    prireditev
  • Obvestilo za starše – STAVKA 14. 3. 2018
    logo_sviz_rgb-1024x187

    Ljubljana, marec 2018

     

     

    Spoštovani starši,

     

    v Sindikatu vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (SVIZ) smo bili sredi minulega meseca – zatem ko Vlada RS ni prisluhnila našim številnim pozivom, naj zaustavi in preobrne trend zniževanja sredstev za vzgojo in izobraževanje ter odpravi nesprejemljivo nižje vrednotenje vzgojno-izobraževalnega dela – primorani uporabiti skrajno sredstvo sindikalnega boja, tj. izpeljati splošno stavko v vzgoji in izobraževanju.

     

    Naj na tem mestu znova poudarimo, da ne zahtevamo nobenih privilegijev, ne zahtevamo, naj država plačuje izobraževalke in izobraževalce več ter bolje kot druge, a vztrajamo in bomo vztrajali, naj vzgojno-izobraževalnega dela ne podcenjuje in zaposlenih na teh področjih ne plačuje slabše kot plačuje druge zaposlene v javnem sektorju na primerljivih delovnih mestih z enako zahtevano stopnjo izobrazbe. Z razvrednotenjem vzgojno-izobraževalnega dela, ki se sistematično poglablja od leta 2012, je ogrožena tudi kakovost javnega izobraževanja – od vrtcev do univerz –, ki je eden od stebrov uresničevanja socialne države. Če se bo zaostajanje plač v vzgoji in izobraževanju nadaljevalo, nadpovprečne ravni našega šolstva, ki jo potrjujejo mednarodne evalvacije znanja naših otrok, učencev in učenk ter dijakov in dijakinj, ne bomo mogli ohraniti in padec kakovosti je neizbežen.

     

    Ker Vlada RS tudi po najmnožičnejši stavki in protestnem shodu zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v času samostojne Slovenije (v stavki je sodelovalo več kot 40.000 izobraževalk in izobraževalcev, 20.000 med njimi pa jih je prišlo tudi na Kongresni trg v Ljubljani) naše upravičene zahteve po izboljšanju položaja vzgoje in izobraževanja ter zaposlenih na teh področjih zavrača, bo ...

  • Vpis v vrtec Vuzenica za šolsko leto 2018/2019
    Vpis
  • Obvestilo za starše – STAVKA 14.2.2018
    logo_sviz_rgb-1024x187

    Ljubljana, januar 2018

     

     

    Spoštovani starši,

     

    zaposleni v slovenskih osnovnih šolah bomo 14. februarja letos sodelovali v splošni stavki vzgoje in izobraževanja, da bi izrazili nestrinjanje z neustreznim odnosom Vlade RS do področja vzgoje in izobraževanja ter nesprejemljivo nizkim vrednotenjem dela izobraževalk in izobraževalcev. Kakovost slovenskih javnih šol je na visoki ravni in tudi odlični dosežki slovenskih učenk in učencev v priznanih mednarodnih raziskavah znanja, kot so PISA, TIMSS in PIRLS, le pritrjujejo, da je naše šolstvo zelo dobro ter da učiteljice in učitelji ter drugi strokovni delavci in delavke v vzgojno-izobraževalnih zavodih odlično opravljajo svoje delo. Ker se zavedamo, da je izobraževanje, še posebno v državi, kot je Slovenija, ki drugih izrazitih primerjalnih prednosti nima, odločilno za našo prihodnost, ne bomo dopustili, da bi se dosežena kakovost šolstva pri nas poslabšala in da se ne bi v prihodnje še zboljševala. Eno ključnih vlog pri ohranjanju in zboljševanju dosežene ravni imajo nedvomno učiteljice in učitelji ter drugi strokovni delavke in delavci, zaposleni v šolah, vendar jim Vlada RS njihove vloge ne prizna in njihovega pomembnega, zahtevnega in odgovornega dela ne vrednoti ustrezno. Mednarodne in domače analize plač enoznačno ugotavljajo, da je vzgojno-izobraževalno delo vrednoteno slabše kot delo na primerljivih delovnih mestih v drugih delih javnega sektorja, za katera je zahtevana enaka stopnja izobrazbe. Ob tem je neizogibno, da kakovost slovenskega vzgojno-izobraževalnega sistema, če vlada ne bo ustrezno ovrednotila dela izobraževalk in izobraževalcev od vrtcev do univerze, ne bo zdržala na ravni, ki zdaj še presega raven ...