Projekt Turizmu pomaga lastna glava (9.4.2019)

Učenci izbirnega predmeta Turistična vzgoja so v okviru projekta Turizmu pomaga lastna glava sodelovali na turistični tržnici, ki je bila v torek, 9. 4. 2019, v Velenju. Predstavili so turistični spominek našega kraja z naslovom Vuzniške dobrote. Vsebuje izdelke lokalnih pridelovalcev, ki so jih zapakirali v primerno embalažo. Na turistični tržnici je sodelovalo 11 osnovnih šol, ki jih je ocenjevala stroga komisija. Učenci so

Prikaži celotni prispevek …

KULTURNI DAN: KNJIGA, MOJA PRIJATELJICA (19.3.2019)

V ponedeljek, 18. 3. 2019, smo na naši šoli izvedli kulturni dan na temo Knjiga, moja prijateljica. Učenci so ta dan pričeli z branjem oz. poslušanjem zgodb o drugačnosti. Tako smo kulturni dan povezali s projektom Korak k sončku (zveza Sonček), ki je namenjen sprejemanju in spoznavanju vsakršne drugačnosti. Da je bilo dogajanje na šoli še zanimivejše, smo na šolo povabili pesnika, pisatelja ter

Mladi nadobudneži prespali kar v šoli (28.2.2019)

Da se šolska učilnica prav lahko spremeni tudi v nič kaj neudobno sobo s skupnimi ležišči, smo v noči iz 28. februarja na 1. marec preizkusile učiteljice in 60 učencev iz 1., 2. in 3. razreda. V šoli smo se ta večer zbrali ob 17. uri, ko smo najprej pospravili svojo prtljago, potrebno za prenočitev. Učilnice so se ta večer spremenile v otroške sobe,

Prikaži celotni prispevek …

Zimski športni dan – pohod (7.3.2019)

V četrtek, 7. marca, smo imeli športni dan. Pohodniki smo se odpravili na lovko kočo Zeleni vrh na Šentjanž nad Dravčami. Kljub vetru nas ni zeblo, dobro smo se razgibali, nadihali svežega zraka, uživali v naravi in se imeli lepo.

OGLED GLEDALIŠKE PREDSTAVE KULTURNI DAN OD 7. DO 9. RAZREDA (28.2.2019)

Zadnji februarski dan so učenci od 7. do 9. razreda imeli kulturni dan. V Slovenskem narodnem gledališču Maribor so si skupaj s spremljevalci na začetku privoščili zabavno učno uro, ki je temeljila na skupinskem delu z igro vlog skozi vse trenutke obiska kulturnega dogodka in priprave nanj: kdaj prispemo na kraj dogodka, kako pridobimo vstopnico, kako vstopimo v dvorano, kako sedimo, kako in kdaj

Božično-novoletni bazar (29.11.2018)

In prišel je… Dan, ki smo ga vsi nestrpno pričakovali… Dan, ko smo lahko pokazali, kako smo se ves mesec pripravljali na BOŽIČNO-NOVOLETNI BAZAR. Skupaj smo ustvarili neskončno izdelkov, ki izražajo ustvarjalnost učencev in bodo polepšali marsikateri dom. Ob prijetnem druženju smo začutili utrip praznikov, ki jih že z veseljem pričakujemo. Ob tej priložnosti se zahvaljujemo vsem učencem, ki so sodelovali pri izdelavi in

Likovna kolonija 2018

Mladi udeleženci likovne kolonije so že v polnem delovnem zagonu. Po nedeljski otvoritvi in plesu na koncertu Tanje Žagar so se naslednji dan že pridno lotili likovnega ustvarjanja. Pod skrbnim očesom mentorja in spremljevalcev Katerine in Mateja nastajajo izdelki na različne teme, kot je npr. življenje in rastline v Dravi. Po ustvarjanju pa se likovniki tudi radi sproščajo, zaplavajo v kopališču v Radljah in

Prikaži celotni prispevek …

Šola v naravi v Čatežu – četrti dan (21.6.2018)

Dopoldanski termin plavanja je bil namenjen zadnjemu treningu pred preizkusom plavanja. Vsi smo se odlično odrezali in dali vse od sebe. Po večerji smo se odpravili na ogled Kostanjeviške jame. Lojzeta še vedno niso odkopali, saj prsti še vedno kukajo iz tal in hlače se se vedno sušijo. Tudi medved, krokodilja glava in kralj na prestolu še vedno čakajo na obiskovalce. Če ne veste

Šola v naravi v Čatežu – tretji dan (20.6.2018)

Po celodnevnem plavanju in uživanju na toboganih smo si zvečer privoščili izlet v Dobovo, kjer smo si ogledali muzej nagačenih živali. Z gospodom Vovkom in prijaznim šoferjem smo se v Brežicah posladkali še z okusnim sladoledom.

Šola v naravi v Čatežu – drugi dan (19.6.2018)

Na plavanje smo se pripravili že z novo plavalno učiteljico Tjašo. Kot ponavadi smo z učiteljico Lucijo tudi zaplesali in zapeli Liamu za rojstni dan. Počastil nas je s sladoledom. Že zjutraj se nam je pridružila tudi gospa ravnateljica, ki je z nami podoživela dan v šoli v naravi.. Zvečer smo se peljali z brodom čez reko Savo in se odpravili do rojstne hiše